Sok dolog történik mostanában a Yahoo háza táján. Elbocsájtanak 1000 alkalmazottat és átszervezik a belső organizációt, hogy növeljék a nyereségességet. Múlt héten kaptak egy felvásárlási ajánlatot a Microsoft-tól. És most bejelentették hogy elfelejtik a saját zenei szolgáltatás beindítását és inkább a Rhapsody mellett döntenek.

Ez utóbbi izgalmas lesz, ha a Microsoft-nak sikerül bekebeleznie a Yahoo-t, akkor a Zune Marketplace és a Rhapsody egyszerre lesz rivális és egymás partnere… A piaci elemzők azt gondolják, hogy ez egy vissza nem térő lehetőség lesz a feliratkozás alapú zenei szolgáltatások értékének tesztelésére. Mindenki arra számít, hogy a Yahoo hatalmas felhasználói bázisa választ ad azokra a kérdésekre, melyek a havidíjas, azért korlátlan “bérlést” biztosító szolgáltatások jövőjéről és üzleti potenciáljáról folynak.

A Yahoo inkább a Rhapsody mellett döntött
Cimke:                         

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.