Magyarországon naponta 3,5 millió* ember kapcsolódik a világhálóra, hogy informálódjon, szórakozzon vagy ügyet intézzen. 3,5 millió ember, akik a világháló használatából fakadóan mind érdeklődnek a zene, a videózás, fotózás és digitális média iránt, vagy előbb-utóbb kapcsolatba kerülnek ezekkel és már nem tudnak nélkülük élni. Keresőgép-technológiánknak köszönhetően Ők elsőként fogják megtalálni oldalainkat, és azokon a hirdetéseket!
*(Medián/Webaudit)

 

Részletes üzleti ajánlat és árlista PDF formátumban

 

vagy kattints a fülekre:

 

Online médiaOnline felületeken megjelenni kívánó hírdetők számára banner-ekkel, grafikus és szöveges hirdetési helyekkel szolgálunk. Hirdetési felületeink a megszokott szabványos méretekhez igazodnak, és tisztán, mindennemű zsúfoltságtól mentesen jelenítik meg a bennük foglalt elemeket. Amennyiben még Önnek nem áll rendelkezésére kész hirdetési elem, segítünk azok elkészítésében is.

Magazinunk üres felületei mind képesek a hirdetések befogadására, különböző méretekben és megjelenítési súlyozással. Kiadó a fejléc, oldalsávjaink valamint a cikkek közötti üres területek, és lehetőség van a cikkekbe történő beágyazásra is. Támogatjuk az összes népszerű fájlformátumot, és hirdetőinknek statisztikákkal és kimutatásokkal tudunk szolgálni.

Részletes információ a hirdetési formátumokról, méret specifikációk és árak az info@adsr.hu címen kérhetők.

adsr.hu hírcsatorna nézetMi a feedvertising?

Ez az újkeletű fogalom két angol szó, a feed (hírcsatorna, hírforrás) és az advertising (hirdetés) összeolvadásából született.

A dinamikus weboldalak elmaradhatatlan kellékei a hírcsatornák. Napjainkban az Internetet aktívan használók kivétel nélkül találkoznak a hírcsatornákkal, sőt, ma már egyre kedveltebb a személyes kezdőoldalak létrehozása, ahol a tartalom a hírforrásokon alapuló dinamikus formában kerül az olvasók szeme elé (pl. Netvibes, iGoogle, Yahoo stb…). Ezek az olvasók nem keresik fel a kedvenc oldalaikat amíg nem értesülnek friss tartalomról. Az értesítés és a friss cikkek letöltése a hírolvasó alkalmazások feladata, melyek megtalálhatók az összes mai modern böngészőben és önálló alkalmazások formájában is. A hírcsatornák tematikus bontásban juttatják el a legfrissebb híreket az olvasók személyes kezdőlapjára vagy hírolvasó alkalmazásaiba.

Büszkék vagyunk arra, hogy az ADSR Multimédia Kft. Magyarországon elsőként ad lehetőséget a hírcsatornákban rejlő reklám és promóciós lehetőségek kiaknázására.

Napi több ezer oldalletöltés mellett szintén ezres nagyságrendű a weboldalunk hírcsatornáira regisztrált olvasók száma (az aktuális pontos szám megtekinthető a bal soldalsáv tetején, a feliratkozásra szolgáló ikonok alatt). Minden elterjedt hírcsatorna szabványt támogatunk (ATOM, RSS, RDF, OPML, XML) és különös figyelmet szentelünk annak, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújtsuk azokon keresztül. A legjobb bizonyíték erre a feliratkozók száma, mely havonta átlagosan 300-al gyarapodik.

Ezek a felhasználók a megszokott hirdetési formák esetén egyáltalán nem, vagy csak nagyon ritkán találkoznának a weboldalakon elhelyezett hirdetésekkel. A feedvertising lehetőséget ad banner-ek, grafikus és szöveges hirdetések és egyéb reklámok beágyazására a hírcsatornákba, így partnereink biztosak lehetnek benne, hogy hirdetéseik eljutnak a megcélzott közeghez és a tematikus bontás még célzottabb hirdetési lehetőséget biztosít.

Feedvertising információk és árak a következő címen kérhetők:
Feedvertising

PromócióMunkánk során a médiában művészek, zenészek, szakemberek, technikusok és döntéshozók sokaságával kerülünk kapcsolatba minden nap. Ha Ön egy új termék bevezetésén gondolkodik, vagy egy már piacon lévő terméknek szeretne promóciót, akkor megtalálta amit keresett. Piacelemzéssel és piackutatással, trendelemzéssel, PR és marketing tanácsadással, technikai tanácsadással és kampányok lebonyolításával állunk partnereink rendelkezésére.

A művészekkel, különféle stábokkal és tanfolyamaink diákjaival való közös munka során professzionális módon vagyunk képesek bemutatni eszközöket, szoftvereket és technológiákat, mely az újdonságokkal ismerkedők számára külön élményt jelent. Ez az élmény sokkal szorosabb kötődést alakít ki ember és technológia között, személyessé téve a viszonyt és vásárlási döntéseikben jelentős szerepet játszik. Fontos adalék a szájról-szájra terjedő információ: a velünk együtt dolgozó emberek az élményt meg szeretnék osztani másokkal is, hogy elmondják milyen nagyszerű terméket/bemutatót láttak, vagy hogy eldicsekedjenek azzal, hogy elsőként vehették kézbe és használhatták a legújabb eszközöket és technológiákat. Az eredmény a rengeteg személyes megkeresés, melyeken keresztül további bemutatókat, kipróbálási lehetőségeket és információkat kérnek tőlünk. Egy rohamosan bővülő társaság alakult így ki, ahol a tagok játékosan versengenek azon, hogy ki tud többet adott eszközről vagy technológiáról, ki használta azt mások előtt, esetleg már meg is vásárolta a többiek vágyakozó tekintete elől.

Ezt a lehetőséget senki más nem biztosítja, csak az ADSR Multimédia Kft. – egyszerűen nincs ellenfelünk. Amikor a többiek még a kanyarban kukucskálnak, mi már rég átszakítottuk a célszalagot és már új pályákon járunk. Legyen Ön is társunk a versenyben, tegyen a nyerő lóra és élje át a siker ízét!

Vegye fel a kapcsolatot velünk még ma, és megmutatjuk, hogyan tudja Ön a céljait velünk hatékonyabban elérni: Promóció

 

Weboldalunkon és hírcsatornáinkban (ATOM 1.0, RSS 2.0, RSS .92) lehetőség van az első 3 kiemelt cikk helyének megvásárlására. A cikkek teljes terjedelemben jelennek meg, a kapcsolódó képekkel, médiaanyagokkal, audio/video tartalmakkal és hirdetésekkel egyetemben. Ezzel a látogatók 100%-a elsőként találkozik a cikkekben szereplő termékekkel és információkkal. Amennyiben Ön kiemelt helyen szeretné promotálni termékét vagy a kapcsolatos híreket, ez a megoldás a leghatékonyabb.

A kiemelt helyekkel kapcsolatos infók a következő címen kérhetők: Kiemelt cikkek

 

A promóciós területen külön kategóriát képez az audio/video/multimédia eszközök bemutatói és tesztjei. Tesztek oldalunkon megtekinthető ezekből egy csokor, ahol a bemutatók és tesztek az ADSR Multimédia Kft. szellemi tulajdonát képezik és közlésükre lehetőségünk van. A bemutatók és tesztek írásos és/vagy videós formában készülnek. A videók a megrendelő kívánsága szerinti formátumban készülnek, a megrendelő arculatának megfelelő dizájnnal, és további segítséget nyújtunk azok beágyazására saját weboldalakba vagy Internetes videómegosztó hálózatokra (pl. YouTube, Metacafe, Vimeo, Videa, stb).

Speciális szolgáltatásunk a demó csapat. Termékbemutatókon partnereinkkel karöltve színes, izgalmas és figyelemfelkeltő módon mutatjuk be a különféle eszközöket és szoftvereket. Az előadás alatt fokozott figyelmet fordítunk az információk terjesztésére, a lehető legtöbb tudás átadására és partnereink technikai támogatására. A demó csapat bármely belföldi helyszínre kérhető, és külföldi rendezvények esetén angol nyelven vállaljuk bemutatók tartását. Csapatunk minden tagja folyékonyan beszél angolul, kiválóan érti a szakmai nyelvet és képes a közönség figyelmét mindvégig lekötni.

A bemutatókról és tesztekről, demó csapatról, egyéb lehetőségekről és árakról a következő címen érdeklődhet: Bemutatók és tesztek

CsomagokAzon partnereinknek, akik kombinálni kívánják online hirdetési és promóciós megoldásainkat, csomagokkal állunk rendelkezésükre. Az egyes csomagok kialakítását az alábbi táblázat tartalmazza. Amennyiben ezek a csomagok nem elégítik ki a követelményeket, úgy egyedi ajánlattal állunk hirdetőink rendelkezésére.

 

Hirdetési csomagok 30 napra

Megjelenés helye Bronz Ezüst Arany Platina
Fejléc Nem Nem Igen Igen
Oldalsáv Igen Igen Igen Igen
Cikkek között Nem Igen Nem Igen
Hírcsatorna (feedvertising) Igen Igen Igen Igen
Videó bemutató/teszt Nincs Nincs Nincs 1 db
Súlyozási tényező* 0.2 0.2 0.3 0.3

*Súlyozási tényező: A hirdetések az adott pozíciókban rotációban jelennek meg. A súlyozási tényező az egyes elemek megjelenésének gyakorisága. Pl: 0.3-as súlyozási tényezőnél egy adott pozícióban 10 megjelenítésből adott hirdetésre 10 * 0.3 = 3 esik. Csak akkor kerül alkalmazásra, ha elegendő számú konkurens hirdetés versenyezik a megjelenésért, különben a lehetséges maximális megjelenítést alkalmazzuk.

Hirdetési csomagokkal, árakkal és kialakítással kapcsolatos információk a következő címen kérhetők: Hirdetési csomag kérése

Offline hirdetésekAz offline médiában rendezvényeken, koncerteken, előadásokon és konferenciákon vagyunk jelen. Ezeken az eseményeken korcsoportok és érdeklődési területek szerint koncentráltan vagyunk képesek megjeleníteni a hirdetéseket. Nemcsak megjelenítjük azokat, hanem véleményeket gyűjtünk és figyeljük a reakciókat, majd az így szerzett információkat átadjuk megrendelőink részére további feldolgozásra.

A hirdetési formák: plakátok, molinók, reklám és ajándéktárgyak, pólók, zártláncú vetítések és hangreklámok/hangbemondás. Igény esetén partnereink számára megtervezzük és legyártjuk a kívánt hirdetési elemeket és médiaanyagokat.

Offline hirdetésekkel kapcsolatban információ a következő címen kérhető: Offline hirdetés

KooperációKooperáció keretében olyan partnerekkel kívánunk együttműködni, akik az audio/video/multimédia területeken aktívak, vagy tevékenységük, termékeik és szolgáltatásaik szorosan kapcsolódnak ezekhez.

Kiváltképp örülünk azon megkereséseknek, ahol két eltérő terület összekapcsolásával valami újat, izgalmasat és inspirálót vagyunk képesek létrehozni. Előremutató alkotások létrehozása, digitális művészet, installációk, experimentális projektek lebegnek a szemünk előtt, melyek által az együttműködő felek kölcsönösen kicserélhetik tudásukat, erősíthetik brand-jüket, és hozzájárulhatnak a felnövő generációk értékteremtő és értékmegőrző alkotásaihoz.

 

 

Együttműködési formák:

  • Bannercsere, grafikus és szöveges hirdetési egységek és hivatkozások kölcsönös elhelyezése online felületeken
  • Pályázatokon való közös részvétel
  • Szponzoráció: az ADSR Multimédia Kft. nyitott minden szponzorációs ajánlatra, melyen keresztül általunk értékesnek tartott egyéneket vagy közületeket támogathatunk, illetve szívesen fogadjuk a szponzori felajánlásokat cégünk irányába, melyeken keresztül a felajánló céljait előmozdíthatjuk
  • Egyéb kreatív ötletek, közös célok érdekében kialakított partneri viszony

A kooperációs ajánlatokat a következő címre várjuk: Kooperáció