A “long tail” betörése a köztudatba magával hozta az érzést, hogy mindenkinek van hely a piacon, hogy okosan megválasztott és személyesen végrehajtott marketing stratégiával igenis el lehet érni a sikert, hogy egyedül is megy, nem kell kiadó/label a zenészek mellé,
Fejhallgató kábelért cserébe 1 hónap reklám
Munka közben észrevettem, hogy nagyon bosszantóvá vált a fejhallgatóm cserélhető kábele: elmerevedett, és ahogy a kábel hozzáér a vállamhoz, hátamhoz, stb. zavaró súrlódó hangok jutnak a fülembe. Ez bizony kellemetlen és lassít – ki kell cserélnem. A fejhallgató egy Sony
TuneCore -> MySpace Music integráció, keress pénzt a zenéddel
A TuneCore az első digitális disztribútor, amelyik MySpace Music-on keresztül “pay-for-play” megoldást nyújt a független művészeknek . A MySpace közleménye alapján a TuneCore az első, de nem az egyetlen ilyen partner – a jövőben további partnereket szeretnének bekötni. Fontos: akinek
Imázsfilm? De milyen?
Itt van ez a Budapest Business Region – Get Engaged című imázsfilm, amit most újra megkaptam egy Facebook-os kapcsolat jóvoltából. Amikor először láttam, csak a technikát néztem és nyugtáztam, hogy szép. De sajnos most a zenére és a szövegre figyeltem,
Hogyan befolyásol a zene, hangok és zajok?
Egy 5 perces videó egyik kedvenc oldalamról, a TED-ről, melyben Julian Treasure azt magyarázza, hogyan is befolyásolják a hangok, a zene és zörejek a hangulatunkat és reakcióinkat. Azoknak lesz igazán érdekes, akik in-store kommunikációban és hangos reklámokban érdekeltek.