Miközben egyre csökken a Sziget fesztivál renoméja, a versenytársak nyomulnak ezerrel. Felismerve a közönség játékosságát a legtöbb fesztivál promotálja valamilyen játékkal magát, de a legtöbb kimerül buta betelefonálós rádió/TV játékokban ahol elég egy egyszerű kérdésre kinyögni a választ és máris a fesztivál garantált vendégének érezheti magát a játékos. Nem így az egyik legnevesebb, a Glastonbury fesztivál, ahol a főtámogatóval, az Orange mobilszolgáltatóval közösen sikerült ezévben egy igen poénos és eredeti ötlettel előállni.
Meglátásunk szerint sokkal jobban emeli egy rendezvény fényét ahová nem egyszerű bejutni – evvel emelve az exkluzivitás érzetét. Ha ezen felül egy olyan vicces és kiszámíthatatlan játékon kell részt venni mint ami az alábbi link-en található az csak hab a tortán.
A játék lényege, hogy egy elkerített, bekamerázott legelőn kell megtippelni egy GPS adóval ellátott bika (Derek :)) tartózkodási helyét, melyet minden nap 15:00-kor (GMT) olvasnak le. A sikeres tippelők között sorsolnak ki naponta 2 jegyet. Ez ám a valódi véletlenszám generátor!
Megjegyzés: a Glastonbury oldalán megtalálható a hasonszőrű fesztiválok felsorolása, ajánlása is. Elgondolkodtató, hogy a Glastonbury egyáltalán nem tartja ellenfélnek a Szigetet (említés sincs róla), nem úgy mint a szerbiai Exitet! A Sziget gárdájának komolyan el kéne gondolkodnia újdonságokon, fejlesztéseken és ütős lineup-on ha nem akarják hogy örök másodhegedűsként végezzék (az Exit minden évben minden tekintetben rendre lepipálja a Szigetet).