Október 1-től a Viasat3 TV csatorna megújította az arculatát. A képi világ ízlés dolga, szerintem kb. a nézők 1%-a sem kapta fel a fejét. A kivitelezés azonban hagy némi kívánnivalót maga után…
Arra ébredtem, hogy a TV-n az éjszakai állókép megy. Miután kitöröltem az álomkristályokat a szememből és készülődtem a lefekvéshez, azt vettem észre, hogy valami zavar a képen, valahogy nem stimmelt. Elég volt kb. 3 másodpercig koncentrálni félkómás állapotban, és meg is volt a zavar oka. Az alábbi képen aki nem szúrja ki azonnal, na, azoknak szól a Viasat3. Íme:
Értem én, mindenki hibázhat. De azért elgondolkodtató, hogy vajon hány review láncon mentek át az új csatorna ID-k, logók, stb. – és hogy még ezek után is ilyen szarvashibákkal égetik magukat. Mert ugye volt review? Vagy nyelvtanból csak a fél disznó segített anno az érettségin? Kíváncsi lennék, kik készítették az új vis-eket és ki vette át azokat? Persze lehet hogy regionális arculatváltás volt és nálunk csak utólag tették fel a magyar feliratokat a kész vis-ekre, de azokat nem kéne legalább egyszer ellenőrizni mielőtt adásba kerülnek?
A Viasat3 folyamatosan azt szajkózza, hogy a multikulti, trendi, fiatalos, feltörekvő nézők csatornája. Jó lenne ha úgy is viselkednének és megtisztelnének azzal, hogy nem tolnak az arcomba ilyen idétlen vizuálokat. Merthogy ez nem ízlés kérdése – az ilyen hibák pont annyira égetik Magyarországot, a magyar nézőket, mint a csatornát. Sértő, hogy butának néznek. Az más kérdés, hogy a Viasat3 tartalom szempontjából (közel) nulla: lejárt évados sorozatok, szenzációhajhász „valóságshow” körkép és unalmas töltelékek innen-onnan – a tartalom és a fenti kép totális párhuzamban van.
Ennyire nem számít, hogy mit gondolnak a nézők a Viasat3-ról? Hogy igazából bármit le lehet tolni a torkukon, csak sokáig és erősen kell csinálni? És állítólag ez a csatorna a 3. legnézettebb Magyarországon. Ajajj… Igazán elegáns, ahogy a fáradságos munkával épített arculatot ilyen bénázással vágják tönkre.
Viasat3, ülj le fiam, egyes. 🙁
A Viasat3 színvonaláról
Soha nem néztem viasat3-at,eddig azt se tudtam mi fán terem.Most hála neked,már tudom mi az.Jó reklámot csináltál nekik,hiszen a negatív reklám is reklám.Neked hála,”hammarosan” még több nézöjük lesz…:-(
OK, de ha csak hallgatunk, attól pláne nem fog semmiféle változás beindulni. A negatív reklámból pedig itt szerintem nem a reklámon van a hangsúly, hanem a negatívon.
Azt pedig, hogy a negatív reklám a technikában előnyt jelent, felejtsd el… Ez nem valami huszadrangú celebről szól, akinek mindegy mit, csak beszéljenek róla.
Azért némi elégtétellel tölt el, hogy máris javították.
Egyetértek a postban megfogalmazott véleménnyel: a fenti ordenáré és bődületesen szégyenletes helyesírási hiba tökéletesen összhangban van a csatorna minőségével: konkrétan a nagy semmivel. Mindig is értéktelen, és idióta volt az adó, ez újabb bizonyság rá. Sajnos van igény az ilyesmire Magyarországon, bár erről elég jó szociológia szakdolgozatot lehetne írni, ez nem az én feladatom. Legyen elég, hogy a csatorna értékrendszere és üzenete számomra riasztó. De nap mint nap látom, hogy milyen emberek vannak manapság, hála az ilyen médiumoknak.
A műsorok színvonala teljesen más tészta, de itt sincs különbség: nyugatmajmoló, idiótáknak készülő műsorok, nagyrészt más csatornáktól lopott, ott már (érthetetlenül) befutott (igénytelen szemét) sorozatok.
Ámen. Hülyülj még jobban, magyar!