Korábbi cikkünkből kitűnik, hogy mi az amit ma kerülni kell, mert gáz… Ez pedig arról szól, hogyan kell valóban jól csinálni valamit, érdeklődést kelteni magunk iránt és új rajongókat szerezni, miközben a média is tőlünk visszhangzik.
Lenny Kravitz-ről van szó, illetve az új albumának (It Is Time For A Love Revolution, a nyolcadik stúdióalbuma) és a hozzá kapcsolódó turné körüli hírverésről. Ahelyett hogy különféle kerítések közé szorítaná híveit, Kravitz menedzsmentje azt találta ki, hogy a MySpace-en keresztül lehetőséget ad a rajongóknak egy játékban való résztvételre, aminek a győztesei elkísérhetik a turnén a zenekart (a turnébuszon) és backstage VIP pass-okat kapnak minden koncerthelyszínre, hogy élőben láthassák milyen is az, amikor Kravitz-ék turnéznak. Lefogadom hogy a turné végén jönni fog majd egy mini sorozat vagy turné DVD, kicsit valóságshow szerű megvilágításban, benne a szerencsés kiválasztottakkal. Egy jó ötlet, mely csak hűségesebb rajongókat és nagyobb promóciót, jobb eladásokat fog hozni a zenekarnak. Na így kell ezt csinálni!
Hogyan kell ezt jól csinálni